Nåt är det ju

Alex får från och till väldigt ont i huvudet och kräks. Så har det varit under hösten ett par gånger, men nu den senaste månaden har det blivit oftare. Idag är han hemma från dagis pga det. Han ville att jag skulle släcka lampan för han hade så ont och det är ju inte normalt. Kan barn ha migrän??
Han äter inget heller och är blek som ett lakarn. Han har inte ätit bra på nästan 1 månad och jag gör bara sån mat han älskar till han, men ändå så äter han dåligt. Vi måste tvinga i han maten genom att ställa ultimatum bara för annars får han ju känningar. I fredags kräktes han flera gånger och hade känning i flera timmar bara för skockret inte gick upp. Han åt rent socker men inget hände på flera timmar.  Jag väntar på nu att de ska ringa upp från barndiabetes mott. så ska jag prata med dom och se vad de tycker.
Jag börjar bli väldigt orolig för han... ja, johan med så klart. Nåt är det ju för annars skulle han inte må så här.

Kommentarer
Postat av: karin

Usch, vad obehagligt!..

Hoppas de kommer på vad det är, så han får den hjälp han behöver.

Vet inte om de kan ha migrän, men det borde de väl kunna få likväl som vi kan få det?



Tänker på er!

Kram

2009-01-20 @ 12:38:47
URL: http://karin-2xk.blogspot.com/
Postat av: Carro

Nää så ska det ju inte vara, vad obehagligt!! Stackarn. Hoppas att du får tag i någon som kan undersöka honom så att ni får ett slut på detta! Jag vet nte om de kan ha migrän, men de kan ha väldigt ont i huvudet vet jag. Ta hand om er.

kram

2009-01-20 @ 15:31:41
URL: http://snuttungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0