Faderskap

Idag kl 08:30 ska vi vara på familjerätten och johan ska skriva på pappret där att han är pappa till Lukas. Se om han blir godkänd ;)
Johanna skickade ett sms igårkväll om min blogg adress hit, det tyckte jag var roligt. Ju mer folk som läser desto bättre. Känner att jag inte har likas mkt tid längre till bloggandet, men det är väl så det ska vara nu. Hur skulle det se ut om jag jämt satt här och inte tog hand om mina barn?
Åhhh....mina älskade barn!!!! De är de bästa i världen. Att man kan älska två små så mkt. Önskar att Josefin snart får en liten med, hon kommer att älska att vara mamma! Saknar dig massor , gumman! Gissa om jag är glad att hon ska flytta hem i sommar. FEEEEST!!!

Nu måste jag dra..................................HEEEEJ!!!!

Kommentarer
Postat av: puman

Ååå.....snart så kommer vi hemåt....!!!!!

2009-01-23 @ 10:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0