Dagarna går fort

Har ju börjat att ge Lilla Lukas modersmjölkersättning efter jag ammat han. Han tycker det är jättegott. Så nu gör jag inget annat än att amma, koka flaskor och blanda ersättning.



Dagarna liksom springer iväg och jag fattar inte vart för jag får knappt nåt gjort här hemma. Idag hann jag med att duscha och nu sover Lukas så jag passar på att lägga upp lite bilder och uppdatera mig.


Storebror ska till Annelie och morfar ikväll och sova där inatt. Vi ska nämligen på filmkväll hemma hos Elin och Pierre.



Pappa Johan har pysslat med bilen idag. Nu står han och rakar skallen. Det behövdes! Kolla på bilden vad långt håret var.

Tror faktiskt att han inte var så sugen på att vara med på kort idag.

Jag ska snart sminka mig för kvällen, men vet inte hur. Det blir väl det gamla vanliga sättet.

Typ sådär.

Hörs senare eller nåt! KRAAAAAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0