Dö rå, för fan tomte jävel!!!

Besöket hos läkaren gick väl som jag egentligen trodde. Det blir ingen igångsättning denna vecka. Jag var inte mogen för det helt enkelt. De måste ju se till mitt bästa och att jag får en bra förlossning. Det är så jävla typiskt. Jag får gå igenom precis samma grej med denna som när jag väntade Alex. Hur många lyckas i sitt liv få barn i samma månad och runt samma tidpunkt......Runt JULEN??????? Det är nog inte många.
Läkaren gjorde en gynundersökning och "reta" upp livmodern och de gjorde så jävla ont att jag höll på att skrika ihjäl mig, aldrig har jag känt sånt smärta. Han sa att han kom ända upp och kände huvudet på bebisen.......bläää!
Så kanske efter denna "retning" kan allt komma igång av sig självt, sa han. Jag tror ju dock inte det eftersom jag hoppas inte längre. Jag vet att det kommer bli igångsättning nästa vecka nån dag innan eller efter jul.
Vi fick en ny tid på måndag kl 10:30 för ny koll. Sen utifrån då kanske igångsättning.

När jag väntade Alex köpte jag en liten söt tomte dräkt som vi hade tänkt att han skulle ha på julafton, men han kom ju annandagen. Sen tänkte jag att denna gång kan ju denna bebis ha den... ja, tjena! Går inte det kommer jag bokstavligt talat bränna upp denna tomte dräkt då den verkar bringa otur eller nåt. Inget blir verkligen inte som man tänkt sig ibland och det har jag verkligen fått uppleva detta år.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Elin Alenteg

Älskar dina klockrena kommentarer gumman! Hahaha!!

Love u!

2008-12-18 @ 12:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0