Lite om......ehh allt!

Dikten jag skrev fick mig verkligen att gråta för den är ju precis som diabetes är. Min son har det. Han är 3 år snart 4 i december. Vi har kämpat sen maj med hand sjukdom och kommer får göra det hela livet. Men han är så duktig ska ni veta. Han gråter, men klarar av att vi sticker. Uschja...


Helgen har varit bra. Badrum snart klar med kakel på väggarna och jag börjar se ett slut på det.  Vi har mest varit hemma i helgen då vi hållt på där inne. Folk har varit här och tittat å sagt sitt.

Se hur veckan kommer att se ut. Imorgon diabetes kontroll, annars är det dagis som gäller. Han får väl vara 15 timmar på dagge nu när jag är arbetslös?? Jo!
Så nu gäller det att få in nån slags rutin på vardagen igen. BLÄÄ, och jag som är så morgon trött.

Sakanr josse med. Ser om hon hör av sig i veckan.

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0